Monday 17 July 2017

Highlight



  Summer end. Already a cliche. Everybody knows that, and I bet everybody regret it, somehow. One of us because they had a fabulous vacation, one of us because they didn't ;)). My time was so limited this summer. But I am not here to complain or talk about a cliche. I am just introducing my outfit into the season.

 Because I had a crush on kimono, I haven't had enough, just built a simple city outfit and cheered it with a printed kimono. Almost forgot to tell you about the bag!! My lovely purple bag, that color spot I was missing in my wardrobe. From buisness to casual, I am wearing it most of the days, since the courier knocked on my door. This fall, I need to freshen up, my bag collection with some new models I found on Adona.ro.
 See you on my next post and don't forget to like my facebook page!

                                                              -------

   Sfarsit de vara. Deja e un cliseu. Toata lumea stie asta si pun pariu, ca toata lumea regreta. Unii dintre noi, poate pentru ca au avut o vacanta fabuloasa, altii pentru ca, poate nu au avut deloc ;)). Timpul meu a fost atat de scurt si limitat in aceasta vara. Dar eu nu sunt aici ca sa ma plang si nici ca sa discut despre vreme. Voiam doar sa introduc tinuta mea in sezonul prezent.

  Si pentru ca am facut o pasiune pentru kimono-uri, si nu m-am saturat de ele vara asta, m-am gandit sa contruiesc o tinuta simpla, basic si sa o inveselesc cu un kimono cu motive geometrice. Era sa uit sa va spun despre noua mea geanta! O port in tinute casual dar si office, aproape continuu, din ziua in care mi-a batut curierul la usa si mi-a adus-o. E acea pata de culoare care imi lipsea in mini colectia de genti, daca putem sa ii spunem asa. Am nevoie toamna asta, de noutati, in randul gentilor si deja m-am orientat la cateva modele noi de pe Adona.ro.

Ne vedem cat de curand, cu o noua postare si nu uitati sa dati like la pagina mea de facebook!










What I was wearing:
Dress: HERE
Kimono: HERE
Bag: Adona.ro
Ankle Boots: HERE

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment!